diumenge, 14 de desembre del 2008

Fotos del sopar de Nadal 2008

Us afegeixo algunes de les fotos i vídeos del sopar de Nadal:










1 comentari:

  1. Moltes gràcies, això m'ha permès participar de la festa, uns dies desprès!
    Es un reportatge molt bonic!
    MªC.López

    ResponElimina